[NUUG kart] DEM i frikart.no

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Tue May 20 13:11:12 CEST 2014

Hei

Ja, det synes jeg er veldig interessant. Det vil hjelpe oss til å få et bedre stinett. Selv om vi har gode stidata rundt tett befolkede områder så mangler vi mye oppe i fjellheimen.

Kanskje NUUG kan sette opp en slik liste med et arkiv bak? Det vil jo være en fordel å ha dette i en egen liste og ikke i kart at nuug.no.

Og så må vi se på praktiske ting som en beskrivelse, men det legger kanskje folk inn? Vi må jo vite litt om hvor dette sporet går. Er det en merket sti, umerket, traktorvei, skogsvei, o.l.

Tar med kopi til kart at nuug.no siden denne diskusjonen bør foregå der.

-Sverre