[NUUG kart] Import av elver, bekker og vann fra statkart N50

Torstein Ingebrigtsen Bø torsteinibo at gmail.com
Sun Feb 1 11:47:08 CET 2015

Hei, jeg fikk liten respons så jeg prøver igjen. Nå har jeg lagd en ny
versjon der det meste av arbeidet er gjort på forhånd og lagret på min
google drive. Nå kreves kun python og ikke sosi2osm. Er det noen som har
tilbakemeldinger? Anvisningen finnes fortsatt på
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/User:Tibnor/N50import

Hilsen
Torstein I. Bø

---------- Videresendt e-post ----------