[NUUG kart] Status elve2osm (Var: Forslag til dugnad: import av vann og arealdekke)

Gorm E. Johnsen nuug at gorm.cc
Fri Feb 27 09:43:30 CET 2015

Har ikke undersøkt i detalj hvordan dette ser ut, men vil like fullt støtte
dette arbeidet!

Ang fixme: Vær oppmerksom på fixme-debatten som går på talk om dagen:
https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk/2015-February/072147.html
Der diskuteres det sletting av fixme tags på importer, ja sogar sletting av
importerte objekter i versjon 1 med fixme...
Faktisk ble fixme=imported_to_be_checked, som bare finnes på importerte
kraftlinjer her i Norge, nevnt...

Og jeg foretrekker lowercase fixme=* ;)

Gorm E. Johnsen