[NUUG kart] Status elve2osm (Var: Forslag til dugnad: import av vann og arealdekke)

Torstein Ingebrigtsen Bø torsteinibo at gmail.com
Fri Feb 27 12:03:40 CET 2015

For å presisere så mener jeg at man skal legge til fixme tagger for at den
som skal importere dataen skal løse disse problemene før dataen importeres.
Jeg mener at elveg og N50 importene bør gjøres semimanuelt. Dvs. mest mulig
scripting men manuell fletting og løsing av andre problemer som er
vanskelig å gjøre med script.

Hilsen
Torstein