[NUUG kart] Hoteller for fjellturister

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Tue Jun 2 12:40:50 CEST 2015

Synes det i utgangspunktet høres greit ut. Men hvor går egentlig grensen
mellom dette du beskriver og betjente fjellhytter/fjellstuer som etter
vår wiki skal tagges tourism=alpine_hut?  Er det hotell fordi man kan
kjøre helt frem?  Det er jo ikke store forskjellen om man sammenligner
med tyristhytta på Finse f.eks. (Nå har jeg ikke sjekket men antar den
er alpine_hut).

-Sverre