[NUUG kart] Import av Elveg-data: Veien videre

Anders Fougner anders.fougner at gmail.com
Mon Jun 29 21:24:45 CEST 2015

Det har vel aldri vært snakk om at et script skal fikse noe 100%?
Derimot kan et script kanskje forenkle den manuelle jobben, og dermed
resultere i en "delvis manuell jobb" (slik du selv skriver).
På liknende måte som Torsteins script har forenklet N50 vann-, areal- og
kystlinje-importen ganske drastisk - noe som har resultert i at 52
kommuner allerede er ferdig importert og 10-15 er underveis...
Forbedringer i disse scriptene kan speede det opp enda mer.

Anders