[NUUG kart] Forslag til dugnad: import av vann og arealdekke

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Tue Mar 17 07:07:17 CET 2015

Vedlagt et lite uttrekk fra et område med slike duplikater. Linjer i dette
datasettet (resultat av JOSM søket: highway=* user:visa-import version:1)
som ligger på eller inntil andre ways med nesten samme tagging skal bort.
En utfordring er endepunkter som er hektet i ikke-duplikater.

http://www.vidargundersen.com/uttrekk-visa-import-duplikater.osm.bz2