[NUUG kart] Vinterparkering

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Wed Mar 18 13:32:07 CET 2015

Nei, du må holde deg til spesifikasjonen for conditional access, selv om
jeg er enig med dere. winter er også tvetydig: Menes det "når det er
skiføre" eller "i vintermånedene"?
Jeg mener en egen tag er bedre, feks: amenity=winter_parking eller
piste:amenity=parking fordi amenity=parking vil bli rendret av alle som
ikke støtter den brukertilpassede taggen du velger å bruke. Hør med yvecai
som lager opensnowmap om han har tenkt noe på dette.