[NUUG kart] Vinterparkering

Espen Oldeman Lund espen at espenpost.com
Wed Mar 18 13:37:45 CET 2015

OK, piste:amenity=parking synes jeg ikke funker. Fordi mange av de
parkeringene jeg tenker på er ment for hyttefolk der de blir frakta med
skuter eller går på beina til hytta si. Dvs at parkering ikke trenger
nødvendigvis være knytta opp til skiløyper eller andre løyper. Det er bare
en p-plass som kun finnes på vinteren mens det er snø.

amenity=winter_parking hadde vært greit. Men for å være ærlig synes jeg
fortsatt amenity=parking, seasonal=winter er best. Sjøl med de problemene
du nevner. Men det er mange sånne i OSM. F. eks. do vs utedo.

Espen