[NUUG kart] Hva med et forum for "OSM Norge"?

Christer van der Meeren cmeeren at gmail.com
Thu Mar 19 11:14:34 CET 2015

Jeg har overhodet ikke noe problem med at du foretrekker e-postliste. :)
Men jeg lurer for min egen del - hvordan mener du e-postliste er bedre enn
forum når man bare vil følge litt med og svare av og til? Såvidt jeg vet
tilbyr (de fleste) forum e-postvarsel om nye tråder og svar på tråder du er
interessert i, altså er det like enkelt å følge med i bakgrunnen (man har
faktisk mer kontroll, for man kan velge vekk tråder man ikke er interessert
i). Og å svare av og til skulle jeg mener er omtrent like enkelt på forum
som på e-postliste (faktisk enklere om man ikke abonnerer på en tråd, men
vil svare likevel).