[NUUG kart] Forslag til dugnad: import av vann og arealdekke

Anders Fougner anders.fougner at gmail.com
Wed Mar 25 10:21:37 CET 2015

Hmm. Kanskje det går an å føre opp de som har begynt import, selv om de
ikke har ført det inn selv?
Bare for å få litt oversikt...
Et lite overpass-script kan sikkert fortelle oss hvor importbrukere
holder på.
(Men det forteller ikke noe om hvilken importmetode de ulike
importbrukerne har adoptert.)

Anders

Anders.Fougner at gmail.com
+47 97158863