[NUUG kart] Forslag til dugnad: import av vann og arealdekke

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Wed Mar 25 10:15:24 CET 2015

Ja, det er vel bare å kjøre på. Hvis alle tar noen kommuner hver så
kommer vi langt.

Og så vil jeg minne folk på at det er veldig fint om de oppdaterer lista
på
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import/Catalogue/Topography_import_for_Norway/assignment med hvilke kommuner de jobber med. Jeg ser det er mange kommuner det er / blir importert i som ikke er med der.

-Sverre