[NUUG kart] U+0027 vs. U+2019 (' vs. ’)

N/A N/A gazer2175 at hotmail.com
Mon Mar 30 20:40:22 CEST 2015

Valet med å bruke U+2019 lagar problem i fleire navigasjons produkt. Teiknet finnest ikkje og då veit ikkje gps eller app korleis den skal tolke dette.
Går heller ikkje an å søke fullstendig på gater med dette teiknet då det ikkje kan skrivast i GPS og apps.
Ein ber og om masse feil matching med gater når folk som ikkje har peiling endrar på ting. Ikkje mange som veit korleis ein får fram ’ når den ikkje eksisterer på eit tastatur. Å bruke ' er mykje eklare og eit teikn alle kan finne. Folk flest veit ikkje forskjellen på dei to uansett.

I OsmAnd er det dobbelt opp med same namn no. Veit ikkje om det er pga at OsmAnd berre byter ut U+2019 med U+0027, eller om det  er fordi gatene ikkje stemmer med nodane etter siste import/merge.

Om ein absolutt skal bruke ’ så får dei som styrer med adressene også fikse på gatenamn slik at alt stemmer.
Eg kjem i alle fall ikkje til å bruke tid på dette då eg meiner det er kompliserande og flisespikkeri.
Sitje å taste ALT+0146 kvar gong er tungvint.