[NUUG kart] Vinterparkering

Anders Fougner anders.fougner at gmail.com
Wed Mar 2 12:25:32 CET 2016

Den 02.03.2016 10.53, skrev Øystein Steimler:
> I så fall kan det være en idé å gi parkeringen et navn som sier at det
> er vinterparkering. Da kan brukerne skjønne at de ikke kan parkere på
> myra på sommerstid. Jeg foreslår dermed å kalle den for "Haukvatnet
> Vinterparkering" eller noe sånt.
Ja, det er nesten slik jeg la den inn (foreløpig) for noen dager siden:
https://www.openstreetmap.org/way/400785841

Men jeg er selvsagt klar til å endre den når/hvis vi finner en bedre metode.

Navnene Nilsbyen og Haukvatnet går om hverandre i dette anlegget, så det
er mulig vi bør ha alt_name også.

Anders