[NUUG kart] Oppdaterte data til N50import

N/A N/A gazer2175 at hotmail.com
Sun Mar 26 06:28:48 CEST 2017

Ser ut til at den gamle portalen for filnedlasting er bytta ut med ei side på Geonorge, men fortsatt kan ein velje kun ein og ein kommune.
Slepp å logge inn for å hente ned filer no.

Står at filene vert oppdaterte ein gong i veka. Men om det er endringar i data er jo ei anna sak. Men så er det jo ikkje kun arealdekke som ligg i filene.

Jan T