[NUUG kart] Import av ssr2

Fredrik lists at 0v.no
Thu Apr 19 23:40:31 CEST 2018

On 19/04/2018 23:19, Hans A. Rosbach wrote:

> <mailto:torsm.news at gmail.com>>:
>

>     En annen ting: Er det enn måte å matche objektene med wikidata uten en
>     masse manuelt arbeid? Hvordan ble det gjort i kirkeimporten?
>
> Jeg vet selvfølgelig ikke hvordan kirkeimporten ble utført, men har
> for matching hatt nytte av
> https://osm.wikidata.link/

Kirkeimporten ble gjort noe med den linken til Hans der. Det var en
(ikke-nordmann) som meldte seg frivillig til å slå sammen kirkene. Det
virket som det var kjapt gjort, når man vet hva man gjør på. Men jeg har
aldri sjekket opp i det.

https://lists.openstreetmap.org/pipermail/imports/2018-February/005362.html

--

FredrikLindseth