[NUUG kart] Elveg-import

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Thu Oct 4 10:26:31 CEST 2018

Det er også greit å passe på at man fjerner fixme og eventuelle notater
når man fikser ting. Jeg har sett en del tilfeller der det ikke blir
gjort. Sist i Valdres for et par uker siden, på en sti jeg tok halvveis
i sommer og som en annen fullførte. Men nå tror jeg vel at mange av de
som ikke er så nøye med slike detaljer ikke er med på lista her heller.

-Sverre