[NUUG kart] Garmin Drivesmart 61 LMT-D

Håken Hveem krbjhvee at online.no
Thu Oct 11 00:07:58 CEST 2018

Hei, er det noen som bruker Garmin Drivesmart 61 LMT-D og kart fra frikart ?
Da er det roadmap eller roadmap II jeg sikter til.
Jeg er nemlig nyskjerrig på om adressesøk virker på den om jeg bruker
kart fra nevnte.

Veiledningen på frikart.no sier:
Adressesøk fungerer bra innenfor et område på 10-20 mil. Lenger vekk
varierer det noe.
Det er foreløpig lite husnummer i veidataene. Det vil i praksis si at
adressesøk bare viser deg vei til selve gaten og ikke nødvendigvis rett
husnummer.
Autoruting fungerer bra innenfor 10-20 mil. For lenger avstander
varierer det.

Er dette noe som har blitt fikset, eller er det ett vedvarende problem?

Link som tar for seg problematikk angående adresse søk:

https://help.openstreetmap.org/questions/54271/garmin-drive-40-route-calculation-issue