[NUUG kart] Ferger Lofoten / Nordland

Hans Fredrik Nordhaug hansfn at gmail.com
Tue Aug 6 08:53:35 CEST 2019

Bare en liten oppdatering: Kan se ut som om jeg har tatt feil - at
problemet er noe annet en manglende "interval"-tagg. Jeg ser at mange
ferger som mangler dette blir valgt. Jeg ble lurt av at en lokal
fergerute hadde dette.

Dere kan se samme routingproblem (som i OSMAnd) på
http://www.yournavigation.org/ hvis dere prøver å reise fra Bodø til
Moskenes. 10 timer kjøretur istedenfor 3 timer med ferge. Jeg har
kontaktet Lambertus (som står bak yournavigation.org) og spurt om han
vet hvorfor noen ferger ikke velges for raskeste route.