[NUUG kart] Ferger Lofoten / Nordland

Anders Fougner anders.fougner at gmail.com
Thu Aug 8 16:36:01 CEST 2019

Kanskje problemet her egentlig er at "duration" på denne ferga ikke er
definert riktig?
Det står duration=03:15 men det burde vel stått duration=PT3H15M eller
noe sånt: https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:duration?uselang=nb

Når det gjelder intervallet mellom avgangene: Så vidt jeg kan se av
rutetidene varierer det mellom 01:00 og 4:45, så da er det ikke helt
ravgæli å sette inn 180 min som cirka-intervall. Men det går jo an å
spesifisere det mer nøyaktig med conditional-taggene som vist i wikien:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:interval?uselang=nb

Anders

Anders.Fougner at gmail.com
+47 97158863