[NUUG kart] OSM-pilsen

Wiklund Johan johan.wiklund at entur.org
Mon Mar 11 12:49:15 CET 2019

Det var en globus over sofagruppen ved siden av oss :)

Jeg merka jo at det var litt mye folk der, og at det var støyete, men vi kunne jo neppe gå et annet sted når folk var på vei dit. Jeg va selv nødt til å sitte ute i kulden de første 20 minuttene :D
Neste gang vil det jo også være anledning til å sitte utendørs.

Men jeg vil jo oppmerksomme på at av de tre som ikke fant oss så hadde vi ingen anelse om at to av dere hadde tenkt delta, så vi så ikke etter dere, og den tredje hadde tlfnummer til meg.

Til neste gang:
- alle som tenker komme bør absolutt melde at de tenker dukke opp.
- skal booke et bord med nok plass for alle som har meldt seg på, og et par ekstra.
- bedre kontaktinformasjon.
- bedre "bordsmerking"

Hvis det er ønskelig kunne vi også ekspandert konseptet til å være en møteplass for en slags norsk Local Chapter: https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Foundation/Local_Chapters.
Jeg tenker at det vil bli anledning til et nytt forsøk i slutten av mai/begynnelsen av juni, og igjen en gang i overgangen mellom august og september.

Tanker på dette?

/johan