[NUUG kart] OSM-pilsen

Frode Roxrud Gill frodegill at gmail.com
Mon Mar 11 13:21:14 CET 2019

On Mon, 11 Mar 2019 at 12:49, Wiklund Johan <johan.wiklund at entur.org> wrote:

> Det var en globus over sofagruppen ved siden av oss :)

..og dere valgte å skrive en lapp med OSM på i stedet? ;-)

> Jeg merka jo at det var litt mye folk der, og at det var støyete, men vi kunne jo neppe gå et annet sted når folk var på vei dit.

Nei, når sted er bestemt er det jo greit å ikke endre på dette. Og det
er jo ikke alltid lett å vite når og hvor alle andre har tenkt seg ut.
All ære til dere som faktisk dro i gang opplegget!

> Men jeg vil jo oppmerksomme på at av de tre som ikke fant oss så hadde vi ingen anelse om at to av dere hadde tenkt delta

For min del var det på impuls siden jeg var på tilnærmet samme sted
til samme tid (skulle ta buss fra bussterminalen etter jobb). Skulle
det ha vært påmelding hadde jeg antakeligvis ikke kommet. Jeg hadde
heller /egentlig/ ikke noe særlig å snakke om... (kanskje slenge inn
en shameless plug rundt OSM-spillene mine?)

--
Frode Roxrud Gill