[NUUG kart] OSM-pilsen

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Mon Mar 11 13:45:08 CET 2019

[Johan Wiklund]
> Til neste gang:
> - alle som tenker komme bør absolutt melde at de tenker dukke opp.
> - skal booke et bord med nok plass for alle som har meldt seg på, og
>   et par ekstra.
> - bedre kontaktinformasjon.
> - bedre "bordsmerking"

Dette virker å optimalisere for hvordan finne hverandre i et støyete og
fullt lokale.  Hvis en velger en tid og et sted med mindre trengsel, så
blir det enklere å snakke sammen for alle, samt at en ikke trenger
reservere bord for at alle som kommer innom får plass.  Da kan enhver
som har lyst komme innom uten å måtte melde sin ankomst i forkant.  Er
det viktig å møtes på et populært sted med mye folk?

> Tanker på dette?

Jeg synes slike samlinger er et veldig godt tiltak!  Det er fantastisk å
se initiativ til å møtes og få bedret det sosiale for det norske OSM- og
kart-miljøet. :)

--
Vennlig hilsen