[NUUG kart] Hvordan kjenne igjen SOSI-filer?

Atle Frenvik Sveen atle at frenviksveen.net
Tue May 28 22:19:53 CEST 2019

Hei!

Vet ikke om dette fremdeles er relevant, men i min søken etter å støtte sære sosi-tegnsett i parseren min endte jeg opp med dette:

https://github.com/atlefren/sosi.js/blob/node/src/parser.js#L72

DOSN8 ser ut til å være cp856
Ansi er iso8859-1 (eller likt nok, husker ikke helt logikken min)

Sånn om det fortsatt er relevant?

-Atle

-
  Atle Frenvik Sveen