[NUUG video] Lasse vil gerne snakke med Petter

Herman Robak herman at skolelinux.no
Sat Mar 28 11:37:17 CET 2009

On Fri, 27 Mar 2009 20:03:25 +0100, Lasse Andresen <Lasse.Andresen at sun.com> wrote:

> takk og takk.
>
> er det noen synergi mellom dere og
> CommunityOne http://se.sun.com/sunnews/events/commmunityone/
> som kan tenkes ?

 Pro:
Det er dagen før GoOpen, i samme lokale, så teamet kan
få varmet skikkelig opp for GoOpen.

 Kontra:
Tre fulle dager tar fler folk og mer krefter enn to.

Vi må også være HELT sikre på at NUUGs videogruppe,
NUUGs styre og CommunityOne er enige om alt som bør
være avklart på forhånd.  Jeg nevner i fleng:

* Lisens for publiserte opptak
* Opphavsretten til opptakene
* Dekning av eventuelle merutgifter
* Lønn for strevet, generelt

Jeg vil ikke forskuttere at de andre i videogruppen
vil melde seg frivillig til dyst.  Når det er sagt,
så er jeg glad for at vi er med på å spre en kultur
for nøktern selvpublisering.

--
Herman Robak