[NUUG video] Lasse vil gerne snakke med Petter

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat Mar 28 11:58:42 CET 2009

[Herman Robak]n
> Vi må også være HELT sikre på at NUUGs videogruppe, NUUGs styre og
> CommunityOne er enige om alt som bør være avklart på forhånd.

Jepp.  Dog tror jeg dagens bemanning ikke har kapasitet, men overlater
til videogruppen å ta den avgjørelsen selv.  Dagen før Go Open skulle
brukes til kursing og testing, så vidt jeg vet.

> Jeg nevner i fleng:
>
> * Lisens for publiserte opptak
> * Opphavsretten til opptakene

Disse er så vidt jeg vet avgjort nå, og NUUGs videogruppe har
opphavsretten, og lisens er Creative Commons Navngivelse-Del på samme
vilkår 3.0 Norge.