[NUUG fiksgatami] Hva burde vært programmert i FiksGataMi

Cato Auestad bleakgadfly at fsfe.org
Tue Apr 12 09:08:08 CEST 2011

2011/4/12 Petter Reinholdtsen <pere at hungry.com>:
> [Cato Auestad]
>
> Jeg fikser deg tilgang når du trenger det.

Ypperlig!

> Det er helt klart best med eget utviklingsmiljø.  Jeg anbefaler en
> virtuell Debian/Squeeze-installasjon.  For å sette opp en fyll
> fiksgatami/mapit-installasjon kan scriptet
> Det eneste som mangler er to debian-pakker jeg måtte lage selv.  Skal
> få kopiert dem ut til et offentlig sted.

Vet vi om patchene som har gått til Matthew har blitt merget inn i
Github? Jeg kan gi ham en melding hvis ikke, og høre. Tenker bare på,
hvis jeg forker repoen på Github så vil helst ikke begynne å endre på
filer som er endret på andre måter på vår FiksGataMi-versjon. Da blir
det bare rot så fort det skulle havne på *-dev.

--
Cato Auestad
bleakgadfly