[NUUG fiksgatami] Løsningsraten for veisaker i i hver vegvesenregion

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Aug 18 14:25:31 CEST 2011

[Petter Reinholdtsen]
> Godt å høre at det er bevegelse.  Vi holder kontakten.

Hei igjen.  Kjenner du til initiativet fra Vegard Engen i
OpenStreetmap-miljøet og hans kontakt med Espen Sveen hos dere, jamfør

> Her er de siste løsingsratene for veiproblemer i regionene.
> Fortsatt stor forskjell mellom regionene.

Her er oppdatering fra i dag.  Fortsatt stor forskjell mellom
regionene.  Dette gjelder saker som er mer enn 4 uker gamle.

 32.9  907 Statens vegvesen region øst (11001)
 27.2  279 Statens vegvesen region vest (11003)
 25.6  207 Statens vegvesen region sør (11002)
 23.3  447 Statens vegvesen region midt (11004)
 21.1   71 Statens vegvesen region nord (11005)

> Du er hjertelig velkommen som abonnonent på epostlisten vår hvis du
> vil holde deg oppdatert den veien.

Er du nå abonnent?  I så fall kan jeg droppe å sende direkte til deg.