[NUUG fiksgatami] Klart for første test av www.fiksgatami.no

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat Feb 26 08:25:28 CET 2011

[Petter Reinholdtsen]
> Håper dere har flere tilbakemeldinger etter å ha fått sett på
> opplegget litt.  Send dem til fiksgatami at nuug.  Det er fint om
> eventuelle problemer oppdages raskt, før utviklerne går videre til
> neste prosjekt.

Det gjenstår også å spikre kategoriseringen, og jeg tror vi kommer til
å bruke helt andre kategorier enn de som var i bruk under testingen.
Veldig fint om vi kan få tilbakemelding.  Se
for bakgrunnsinfo og forslag til nye kategorier med fokus på hva
brukere ser når de skal rapportere i stedet for fokus på hvor det skal
rapporteres.