[NUUG fiksgatami] RT-kø på https://rt.nuug.no/ opprettet som kontaktpunkt

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat Feb 26 18:39:02 CET 2011

Jeg har nettopp opprettet en RT-kø for å ta imot henvendelser om
fiksgatami på https://rt.nuug.no/.  Den vil stå som avsender for epost
som går ut fra tjenesten og dermed få returmeldinger når adresser ikke
fungerer, samt ta imot meldinger sendt inn via kontaktsiden.
Den vil også få testmeldingene fra fiksgatami-dev.nuug.no.

Tidligere gikk slike epost til denne epostlisten, men jeg tror det er
lurt å unngå massive mengder returmeldinger på lista, og tror
henvendelser bør legges inn i et opplegg som sikret at vi ikke glemmer
noen.  I tillegg blir slike henvendelser ikke offentlig tilgjengelig
på Internet, noe som nok er en fordel for henvendelser om misbruk.

Hvem vil ha tilgang til køen?  Jeg har satt opp at alle NUUG-medlemmer
har tilgang i første omgang.  Mulig det bør strammes inn litt i
fremtiden.

JFYI.