[NUUG fiksgatami] Catalyst-basert FixMyStreet nå klar og i produksjon

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed Jul 13 12:34:03 CEST 2011

[Petter Reinholdtsen]
> Etter litt flikking og installasjon av endel ekstra Perl-moduler som
> manglet i Debian, er nå Catalyst-utgaven oppe å snurrer i test på

Nå har jeg fått apache-oppsettet på plass, og den er flyttet til
holder tempoet oppe kan vi lansere ny versjon på søndag.  Søndag er
dagen med færrest rapporter, så jeg tror det er den beste dagen å
gjøre byttet.  Hvis vi ikke rekker det til denne søndagen bør neste
være en mulighet.  Da er jeg på debconf uten unger, og har mer tid.

Noen som rekker skrive en pressemelding som vi kan bruke til å
annonsere ny versjon?  Jeg rekker ikke det samtidig med at jeg fikser
ny versjon.