[NUUG fiksgatami] Savner oppføring i postjournal fra Leif Inge Siglen (Vindafjord)

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Fri Jul 22 00:35:07 CEST 2011

[Petter Reinholdtsen 2011-06-28]
> Hei.
>
> Kom denne eposten frem?  Jeg har ikke sett noe svar, og blir dermed
> bekymret for om postmottak at vindafjord.kommune.no fungerer i henhold
> til forvaltningslovens krav.

Det eneste jeg har sett så langt er en automatisk melding med denne
teksten som ankom meg noen timer etter at jeg sendte epost:

  Dette er ein automatisk generert svarmail frå Vindafjord kommune. Vi
  bekreftar at sendinga di er komen fram til epostservar. Ikkje svar
  på denne eposten.

Da meldingen ser ut til å bekrefte at Vindafjord kommune har mottatt
min epost, men jeg ennå ikke har fått svar på min henvendelse fra
2011-06-19, vi jeg gå videre og høre med fylketsmannen om slik
oppfølging av henvendelser er i tråd med god forvaltningsskikk.

Tenkte det var greit å orientere dere om dette, i tilfelle epostene
mine blir lest selv om det ikke kommer svar.

Vennlig hilsen,
Foreningen NUUG