[NUUG fiksgatami] Bidra til kvalitetssikring rundt donasjon av kartdata fra kommune?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Fri Jun 3 11:36:16 CEST 2011

[Petter Reinholdtsen 2011-05-06]

Her er litt mer informasjon, i tilfelle det kan bidra til at noen har
innspill.  Har bedt om innsyn i en vilkårlig kommunes (Arendal) avtale
med Norge Digital, og fått kopi av avtalen som nå ligger på

Det henviser til avtaleverk som ligger tilgjengelig fra
Der er dokumentene med alle vilkårene som kommunene må forholde seg til.

Vennlig hilsen,
Foreningen NUUG