[NUUG fiksgatami] Savner oppføring av mine epost i Lillehammer kommunens postjournal

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Nov 3 07:49:19 CET 2011

Den 24. oktober kl. 19:52 og den 25. oktober kl. 11:01 sendte jeg inn
spørsmål til Lillehammer kommune via epost til
servicetorget at lillehammer.kommune.no, men jeg finner ikke min
henvendelsen igjen i postjournalen til Lillehammer kommune tilgjengelig
fra <URL: http://www.lillehammer.kommune.no/postlister.181560.no.html >.
Jeg sjekket både dagene 25. og 26. oktober.

Jeg har fått respons fra Tor Aamodt ved Servicetorget på den første
eposten, men ikke den andre eposten med oppfølgerspørsmål.  Ble
meldingene mine ble journalført og jeg ikke finner dem?  Hvis de ikke be
journalført, hvorfor ikke?  Hvis de ble journalført, hvilket saksnummer
har min henvendelse fått?  Når jeg kan vente svar på spørsmålene jeg
sendte inn 25. oktober?

CC til fiksgatami at nuug.no, som når de som drifter tjenesten FiksGataMi.
Jeg ber om svar på epost, og det er fint om fiksgatami at nuug.no får kopi
av svaret.