[NUUG fiksgatami] Oppmuntring til bruk av fiksgatami

Ørjan Vøllestad orjanv at gmail.com
Thu Sep 8 09:25:26 CEST 2011

Hei, har lyst å skryte litt av dette arbeidet for jeg merker tydelig hvor
mye det funker.
tre ganger har jeg opplevd i min kommune at jeg melder fra med mobilen min
og fiksgatami-appen, to ganger om det klassiske mange hull i veien -
fenomenet og én gang en lekeplass som jeg opplever forfalt og ødelagt. Dette
siste og hullene i veien ble fikset av kort tid etterpå. helt fantastisk at
jeg helt uten å ringe/gå til kommunen, bare ved hjelp av telefonen og en
app, kan utbedre mitt lokal-samfunn. Enestående er det.

anbefaler å laste ned appen og bruke den når du ser ting som er ødelagt og
til fare for folk og fe.

Takk for arbeidet dere gjøre med fiksgatami.

--
Ørjan Hoyd Vøllestad
Mobile: +4795924677