[NUUG kart] Opplasting av GPX-filer (OSM)

Magne Mæhre magne at samfundet.no
Wed Nov 28 15:54:37 CET 2007

Etter at jeg begynte å bruke JOSM som OSM-editor så har jeg latt være å
laste opp GPX-trackene mine, og heller bare jobbet på de lokalt.  Jeg har
dog tenkt litt på at det egentlig er litt teit.  Hadde jeg lastet de opp
(og markert de som 'public') så kunne andre også jobbe med de, og bruke
de sammen med sine egne for å forbedre kvaliteten på veiene.

Hva gjør dere andre?  Er det noen god grunn til å ikke laste opp tracks,
og evt. ikke gjøre de tilgjengelig for allmenheten?

--Magne