[NUUG kart] Opplasting av GPX-filer (OSM)

Bjorn Munch Bjorn.Munch at sun.com
Wed Nov 28 16:36:23 CET 2007

On 28/11 15.54, Magne Mæhre wrote:

> Hva gjør dere andre?  Er det noen god grunn til å ikke laste opp tracks,
> og evt. ikke gjøre de tilgjengelig for allmenheten?

Mine tracks fra soppturer er ikke tigjengelige for allmennheten. ;-)

Jeg har lastet opp ett eller to tracks men kan sikkert ta noen flere.
Men jeg vet ikke om alle egner seg.  Min sykkeltur igår f.eks. der jeg
var innom to ulike adresser for å levere noe.

Den første var i et rekkehusområde der jeg surra litt frem og tilbake
for å finne riktig nummer, og dette resulterte i ganske mye støy som
jeg selvfølgelig visste å ignorere da jeg satt med det i JOSM.

Det er sikkert lurt om vi kan få flere tracks av de samme veiene så vi
kan sjekke at de ble lagt inn rett.

- Bjørn