[NUUG kart] Hvordan merker man en barnehage?

Michael Eric Menk mikemenk at yahoo.no
Mon Feb 4 20:30:22 CET 2008

(hmm, glemte å forandre to feltet.. til kart at ... ;-) )

Oddgeir Kvien wrote:
> Noe med oppsettet på dene maillista gjør at jeg som default sender svar
> til avsender og ikke til lista, så jeg sender denne på nytt denne gangen
> til mail-lista:
>
> Det nermeste er vel amenity school, burde ha vært muligheter for
> kindergarten el.

Bare som en opplysning, på amrikansk er kindergarden det samme som 1.
klasse på barneskolen etter reform 97.

Daycare senter er ordet for barnehage.

Hvis vi blir enige om en tag, så kan vi føre det opp, og ta en søk
erstatt når det kommer evnt. noe annet som offisielt. Da har vi i
iallefall markert de vi har gått forbi.

> Samtidig lurer jeg litt på hvor lurt det er å merke av slike ting, men
> mulig det bare er jeg som er litt paranoid i disse "lommetider"......

De står i telefonkatalogen med adresse også, med elektronisk kart.

--
Mike