[NUUG kart] Det finnes et fritt turistkart over Moss

Bernt M. Johnsen berntm at gmail.com
Sat Mar 1 13:01:15 CET 2008

Det springende punkt er vel hvem som eier dataene. Vedkommende jobbet
jo i kommunens kartavdeling. Hvis han har laget det i arbeidstiden
kommer det an på arbeidskontrakten hvem som eier det (f.eks. det jeg
lager i arbeidstiden eies av min arbeidsgiver og ikke av meg). M.a.o:
Hvis Moss kommune eier dataene hodler det ikke at vedkommende person
er velvillig, da må rette myndighet i Moss kommune gjøre et vedtak.

Bernt Marius Johnsen