[NUUG kart] Send en GPS med postbudet

vegard vegard at engen.priv.no
Wed Nov 19 22:40:33 CET 2008

On Wed, Nov 19, 2008 at 08:26:49PM +0100, Vidar Gundersen wrote:
> det har jeg tenkt på flere ganger: skulle jeg spurt postbudet om de vil ta med
> GPS'en min på ruta si, og gi den til kollegene på rundgang, og
> etter ei uke eller to har vi spor av "alle" veier?

Tja. Det vil jo virke, du vil få en del partielle veier, men du vil
også få halve veier pga postkassestativ m.m. - mao: Du må likevel gå det
opp for å fullføre det, fordi du ikke vet noe om hvorvidt du har kommet
helt inn veien...

Dette gjelder spesielt boligveiene, ja, og de andre blir uansett
relativt fort tatt når man først setter i gang?
--
- Vegard Engen, member of the first RFC1149 implementation team.