[NUUG kart] Merking av rundkjøring

Kjell Arne Olsen kjarnol at gmail.com
Thu Aug 20 11:28:03 CEST 2009

Hei!

Oi, det er jeg som har lagt inn den rundkjøringa....! Etter et besøk på
Hotel Seilet og tilhørende sykkeltur for et par uker siden...

Jeg skulle ha fikset den selv, men det "skjer noe rart" i potlach, får ikke
skilt rundkjøringa fra veien vestover. Mulig det beste er å slette den og
tegne på nytt?

Kjell Arne