[NUUG kart] Bing gir OSM tilgang til flyfoto

Hans Olav Skogstad elgvenn2 at online.no
Thu Dec 2 23:50:53 CET 2010

Hva er gode metoder for å sikre at det man virkeligheten og flyfotoene er
spot on?
Jeg ser at i hvertfall i mjøsområdet er jo ikke flyfotoene på høyere
detaljnivå sammenhengende for annet enn de største byene/tettstedene, med
andre ord kan det være forskjellig forskyvning for forskjellige områder.
Muligens også hvor skrått bildene er tatt ift flytets posisjon mot bakken
har noe å si også??

--
MVH
Hans Olav Skogstad