[NUUG kart] Bing gir OSM tilgang til flyfoto

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Sun Dec 5 20:57:01 CET 2010

Ein alternativ hypotese er at terrenget er kuppert. Dette gjer ortifisering av flyfoto vanskelig (og er sansynligvis derfor Bergen ikkje har fått flyfoto). Ver opmerkom på at fastpunkta til kartverket kan ha vert brukt i denne prosessen og er derfor heilt nøyaktig, men ettersom du kjem ned i terrenget kan avvika vere store. Ortifisering er ein vitenskap og dersom dette ikkje er gjort perfekt kan du få gode resultat i flate områder, men ubruklige resultat i kuppert terreng. Det er mulig at dette ikkje er gjort nøyaktig nok alle stader.