[NUUG kart] Bing gir OSM tilgang til flyfoto

Kjell Arne Olsen kjarnol at gmail.com
Sun Dec 5 21:34:49 CET 2010

Nå ble jeg nysgjerrig og sjekket litt i Vestfold, der jeg kartla litt for et
års tid siden, skift f.eks mellom Yahoo og Bing som bakgrunn her:

http://www.openstreetmap.org/edit?editor=potlatch2&lat=59.04403&lon=10.06682&zoom=16

<http://www.openstreetmap.org/edit?editor=potlatch2&lat=59.04403&lon=10.06682&zoom=16>Jeg
fant den gang ut at Yahoo umulig kunne stemme, og prøvde så godt jeg kunne å
korrigere for det. Sjekk f.eks rundkjøringa øst for elva, så kan det i hvert
fall sees at Bing er mer enig med meg enn Yahoo ;-)

Kjell Arne