[NUUG kart] Kartfolket

Vidar Gundersen vibrog+nuug at gmail.com
Fri Jul 2 20:21:43 CEST 2010

2010/7/2 Hans Olav Skogstad <elgvenn2 at online.no>:
> Vi er flere her som driver på i Hedmark/Hedmarken området. Elverum trenger
> som du sier forbedring.

jepp, du har jo blitt en ivrig bidragsyter etter at jeg dyttet deg ut i det :)
Boligområdene rundt sentrumsområdene i Løten er ikke komplett.
Mosjømarka er "ferdigmappet" (en skog blir man "aldri" ferdig med).

> Gjøvik, Lillehammer, Raufoss, Biri ++ er steder i nærområdet som nok
> "noen" burde sett på.

"noen" kan dra til Høgskolen i Gjøvik og fortelle GIS-studentene der om OSM.
rart det ikke er god dekning der. (se på Ås, feks.)

--
Vidar Bronken Gundersen
 http://www.vidargundersen.com/map/