[NUUG kart] Innsending av traces fra Android-telefon

Anders Einar «Kagee» Hilden hildenae at gmail.com
Fri Jul 9 12:49:07 CEST 2010

Jeg klarte så klart å sende denne rett til Espen, og ikke til listen.

Jeg bruker selv My Tracks fra Google. Det er en enkel appikasjon som er
utviklet for trening, men det er enkelt å lagre tracks og konvertere disse
til GPX-filer på minnekortet. Jeg bruker ofte det i sammenheng med en garmin
og et kamera til mapping. My Traks tracker mens "skjermen er av".

Jeg har også brukt Osmtracker, det var en grei applikasjon (merket ingen
krasj den perioden jeg brukte den), men da jeg allerede var vant med
photomapping, så var denn unødvendig.

Vennlig hilsen / Best regards
Anders Einar «Kagee» Hilden