[NUUG kart] Innsending av traces fra Android-telefon

Hallvard Nygård hallvard.nygard at gmail.com
Thu Jul 8 15:53:57 CEST 2010

Hei. Jeg bruker gpslogger for Android (eller noe sånt). God logger som kan
blant annet lagre til gpx. Laster opp traces fra dataen etter å ha sett på
de i josm. Mvh Hallvard.

On 8 Jul 2010 08:14, "Kjetil Kjernsmo" <kjetil at kjernsmo.net> wrote:

Heisan!

Jeg har gjort noen forsøk på å bruke min HTC Hero til å lage traces, og
fikk anbefalt AndNav2 til formålet. Jeg har nå satt den opp til å lagre
traces til min OSM-konto, men stort lenger kom jeg ikke. Egentlig skjønte
jeg veldig lite av hvordan den fungerte. Spesielt så det ut til at den
sluttet å trace med en gang skjermen slo seg av, og jeg skjønte ikke
hvordan jeg kunne bare slå av skjermen og sikre at jeg ikke tok på skjermen
uten å stoppe tracinga... Veldig forvirrende?

Er det noen som har noen gode instruksjoner for dette? Jeg har tittet
igjennom diverse wikier men det ser ut som alt bare skal funke...

Kjetil
--
Kjetil Kjernsmo
kjetil at kjernsmo.net