[NUUG kart] Mulig datakilde? AR50 markslagsdata fra Norsk institutt for skog og landskap

Espen Isaksen espen.isaksen at gmail.com
Wed Jul 14 11:27:52 CEST 2010

Hei!

Jeg har ganske nylig starta med å jobbe på Skog og Landskap. Tok en
liten prat her angående rettighetene på dataene. Men fikk ikke noe
avklaring ennå siden det er litt ferietider her. Jeg skal følge opp
saken og gi beskjed når jeg veit noe mer.

Espen

Den 6. juli 2010 13.06 skrev Sverre Didriksen
<sverre.didriksen at usit.uio.no> følgende: