[NUUG kart] Automatisk fikse veier.

Sigurd Stordal opuskreatoren at gmail.com
Thu Jul 8 00:19:52 CEST 2010

Vet det er mange smarte folk på lista, er det noen der ute som har noe
skript for å automatisk fikse veier. Brukte min Android telefon for noen
uker siden på vei fra Tromsø ut i lofoten og ned til Kjøpsvik. Det var en til
tider spennende affære, spesiellt der veien var 50-60 meter unna der
den skulle være. Særlig E10 trenger en oppdatering, men det vil ta
dager å gjøre det manuellt. Derfor håper jeg noen her har noen tips til
hvordan gjøre det mer automatisk. Regner med at man har samme
problem en del steder, der veien ble tracket mens vi hadde jammer
signalet på gps'n.
Ellers kommer det snart endel veier i Sortland og også noen i Kjøpsvik
når jeg bare får kommet meg så langt.

--
Opuskreator Stordal ad laur VVSOP grand crue I i DNM95