[NUUG kart] Da skal wikien være oppdatert på primærveier.

Kjell Arne Olsen kjarnol at gmail.com
Fri Jul 16 00:38:51 CEST 2010

Fylkesvei 222: vet sant å si ikke hvem som er "ansvarlig", men brorparten av
kartarbeidet i området er gjort av undertegnede (aka kao) og Hans Olav
Skogstad (aka Elgvenn2), ser ut som det er stort sett er Hans Olav som har
siste versjon. Veien er komplett, men jeg har ikke sjekket alle tagger.

Fylkesvei 255: her er jeg i hvert fall ikke ansvarlig, men har bidratt siste
året med et par spor etter omlegging og omfattende oppgradering av veien.

Kjell Arne